System zamawiania posiłków

Od 01.10.2024 r. wprowadzamy nowy system zamawiania posiłków „zamowposilek.pl”. Rejestracja jest już uruchomiona. Rejestracja jest możliwa na stronie: https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration


Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych:

  • jak się zarejestrować: https://youtu.be/mVUF8pUVsQM
  • jak płacić i zamawiać posiłki: https://bit.ly/2J7o0xz

    W aplikacji będzie obowiązywał MIESIĘCZNY SYSTEM zamawiania posiłków.
    Posiłki będą widoczne w aplikacji w ostatni dzień poprzedzający następny miesiąc (np. 30 września na październik).
    Rodzice samodzielnie odwołują posiłki w aplikacji. W aplikacji mobilnej w kalendarzu przytrzymujemy dany dzień i system zapyta nas czy jesteśmy pewni, że chcemy odwołać posiłki, klikamy” tak”. Gdyby, przez przypadek odwołał się posiłek, proszę dzwonić do pani intendentki, w celu dodania w tym dniu posiłku dla dziecka.
    Od 01.10.2024 r. będzie możliwość anulowania zamówionych posiłków tylko do godz. 07:15 w dniu wydania posiłku.

    Po zarejestrowaniu zachęcamy do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony.
    Jak to zrobić:
  • w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne) należy wejść w „Sklep
    Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”.
  • następnie wyszukać „zamowposilek.pl” z ikonką
  • kliknąć „zainstaluj” i „otwórz
  • pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to
    samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu
    W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi
    Klienta przez naszą stronę www.zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę
    „Pomoc > Wyślij wiadomość”. W „Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi
    aplikacji.
    Po zalogowaniu wszystkich rodziców, poinformujemy Państwa o działaniu aplikacji i sposobie
    dokonywania płatności. Proszę nic jeszcze nie wpłacać
    .
    Zachęcamy do zainstalowania aplikacji w telefonie. W przypadku problemów z instalacją najpierw BOK aplikacji, jeśli długo Państwo będą czekać na odpowiedź prosimy poinformować panią intendentkę.


powrót
Copyright © Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Przecławiu